Saknar dina ord

Vi har inte känt varandra så länge bara 6 månader men ni är kompisar jag aldrig kommer glömma.Här om dan gick jag förbi ett rum i skolan. Där satt ni med en tjej och skrattade. Ni hadde så kul, det liknade som när vi träffades och bara skrattade. Jag kännde mig utbytt och ersatt. Jag kollade på er och skulle försöka ge ett svagt leende, det blev mera ett bittert/ledset/surt min. Jag försökte bara gå där ifrån. På eftermidagen när hela klassen sammlades ljög jag och sa att jag bara skojade om mitt leende när ni frågade. Men nu vet ni hur jag känner. Fråga mig inte om vad jag skrivit. Jag vill inte att ni ska sluta umgås med den där tjejen och börja umgås med mig istället. Jag ville bara att nu skulle veta hur jävla mycket jag tycker om er :'|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0