oooppa

jaha nu har man en ny blogg igen väääldigt najs säger vi.. haha jo de e de väll? Ja vad tråkigt liv man har dåra sitter själv på mitt rum en lörda kväll  menmen... ja vad ska man mer säga?? Vad sägs om lite bilder o en video blogg ?? :)
photo edited for free at www.pizap.com
photo edited for free at www.pizap.com
photo edited for free at www.pizap.com
bara så ni vet KOMMER jag att ha möjlighet att blogga t.ex i skolan, påväg någonstans med mera. Jsut ni kommer jag ej kunna göra det på cirka 2 veckor pga min iphone är inskikad för att den var typ trasig, cpade med simkort (visade sig vara ett vanligt fel bland iphone 4s)  så jag får nöja mig med en ful gammal sony ericsson i dryga 2 veckor 
photo edited for free at www.pizap.com
saknar min iphon redan :'( <<3<3<3
aja pussiiii <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0