How is it???

Ok jag kommer göra sånna hära inlägg då o då! Jag ska skriva en låt text när ni vet vilken låt det är skriv en kommentar i det inlägget så får du en länk :). Men det gäller att ni kommenterar ;P okej eftersom det är första gången så tar jag två olika låtar :)

VILKEN LÅT?? :)
Även om jag trodde att jag givet dig allt så kommer du med tiden trycka ner mig lite mer kräva lite mer av mig och även om jg ger dig det.

VILKEN LÅT???? ;)
Jg hör alla steg i trappen, men inga går till min dörr.nu sitter du som en fjäril i trappen och pratar som vi gjorde förr.
Allt det där om att va påväg någonstans …

Haha vilka låtar?? :)

Skriv på i kommentarsfällten nuuu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0